Terminal Parking Schiphol Bewertungen
Kategorien
* Sie können später noch Anpassungen vornehmen.

Bewertungen
Eugène Paulus
19.06.2026
Parkeerplaats slecht aangegeven en niet beveiligd en één slagboom constant open. Heel anders voorgesteld.
Longueville W
18.06.2026
Zeer tevreden, vriendelijke en stipte ervaring.
Johannes van Loon
18.06.2026
Vriendelijk en goed geregeld
Anonym
17.06.2026
De parking was onmogelijk te vinden, zelfs met de adresinvoering op de gps. Nergens de naam van parking aangeduid.
Joyce
16.06.2026
Fijne locatie, makkelijk bereikbaar. Is overdekt, veel ruimte tussen elke auto. Pendelbus staat ook binnen. Het personeel erg vriendelijk, en staan klaar voor een leuke babbel. Telefoniste ook erg vriendelijk. Je belt wanneer je aangekomen bent en binnen korte tijd wordt je alweer opgepikt. En voor 4 dagen 47 euro is een mooie prijs. We komen graag weer parkeren!
Alex
14.06.2026
Goed geregeld
Martin
14.06.2026
Alles keurig geregeld
M ceelie
14.06.2026
Prima geregeld. Goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijk personeel.
Fred
13.06.2026
Prima parking, vriendelijke chauffeur. Alleen staat de naam vam de parking nergens vermeld, was wel even zoeken.
Alphons Dam
12.06.2026
we zouden Dinsdag 09-06-2026 landen en dan de koffers nog ophalen op de loopband wat erg tegen zat.Ik heb daarom een extra dag geboekt omdat het volgens internet afloopt om12 uur.Komen we terug staan we iets langer dan 20 minuten te wachten en dan komen ze er mee dat we 30 euro moeten betalen omdat ze speciaal voor ons moeten rijden(ik vind dit niet de beste service) Daar naast moesten we nog wachten op mensen die ook nog mee ons mee moesten,Dus 30 euro vind ik dan niet op zijn plaats.
Patricia
12.06.2026
Top geregeld, goede service
Dennis
11.06.2026
Voor aankomst lang parkeren half uur van te voren gebeld stond er al een shuttel busje klaar om ons naar Schiphol te brengen bij terugkomst gebeld binnen 10 min zaten wij al in het busje goed geregeld echt een aanrader
Astrid Franke
10.06.2026
Ik kon in het begin de parkeerplaats niet vinden. Er staat geen bord voor de kerk dat dit het parkeerterrein is. Moest eerst bellen - verder was alles prima in orde.
Stefan Holle
09.06.2026
Gerne wieder. War echt klasse 👍
Anonym
09.06.2026
Locatie was een goede parkeerplaats. Het adres was enigszins verwarrend, waardoor de juiste locatie pas werd gevonden na contact met de chauffeur van de shuttle. Verder goed afgehandeld door vriendelijke chauffeurs, zowel brengen als halen. Aanrader voor een volgende keer.
H.Verhagen
08.06.2026
Bij aankomst konden wij niet zien waar ik de auto moest parkeren. ik miste een bord of een vlag. We hebben gebeld om op de parkeer plaats te komen. Bij terugkomst hebben we gebeld zoals beschreven stond. Moeilijk te verstaan. Daardoor op verkeerde plaats terecht gekomen. Na over en weer gebeld was het na ca. een uur opgelost. Eigenlijk hebben we te weinig info van jullie gekregen over de ophaalplaats. Ons vorige gebruik van jullie parking, in Eindhoven, was perfect geregeld.
Wesley Triep
07.06.2026
Tweede keer geparkeerd via Parkmundo. Top geregeld! Was even onduidelijk welk terrein we precies moesten hebben maar we werden snel gebeld door de medewerker.
Irene
07.06.2026
Wij hadden een fout adres opgekregen. Gelukkig belde de chauffeur die ons naar het vliegveld bracht. Verder was alles top
FF
06.06.2026
Goede ervaring direct naar luchthaven gebracht Na bellen stonden ze er zo goed als gelijk Super tevreden!
Freddy de Vries
04.06.2026
Zijn snel en je hoeft niet lang te wachten
C. Marcos
02.06.2026
Bij het wijzigen van mijn boeking destijds, als gevolg van de oorlog, werden de vluchten meerdere malen verschoven. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen met uw planning om door te geven dat er mogelijk opnieuw een wijziging zou volgen. Deze wijziging is destijds met mij afgestemd en akkoord bevonden. Toen ik echter om een schriftelijke bevestiging van deze wijziging vroeg, werd mij meegedeeld dat de aanpassing al in het systeem was verwerkt en dat ik erop moest vertrouwen dat alles correct geregistreerd stond. Tot mijn grote verbazing werd ik vervolgens geconfronteerd met de beschuldiging dat ik zou liegen en dat ik zonder geldige reden een dag later zou zijn verschenen. Alsof dat nog niet genoeg was, werd mij bovendien een boete van € 30,- opgelegd. Tijdens de daaropvolgende discussie bleek de medewerker niet bereid of in staat om daadwerkelijk naar mijn uitleg te luisteren. Er werd voortdurend informatie door elkaar gehaald en de verantwoordelijkheid werd volledig bij mij neergelegd. Er was geen sprake van een serieuze poging om de situatie zorgvuldig te onderzoeken of tot een redelijke oplossing te komen. Deze gang van zaken heeft mij ernstig geraakt. Ik was zo overstuur dat ik na vertrek nog bijna twee uur door Amsterdam heb rondgereden voordat ik voldoende rust had gevonden om mij te kunnen concentreren op de rit naar Groningen. Daarbij wil ik benadrukken dat ik op dat moment al een reis van bijna twintig uur achter de rug had, inclusief een vlucht met overstap. Deze behandeling heb ik niet verdiend. In al de jaren dat ik reis en mijn auto bij Schiphol parkeer, heb ik een dergelijke onprofessionele en respectloze benadering nog nooit meegemaakt. Ik verzoek u daarom deze kwestie serieus te nemen en uw procedures te verbeteren. Afspraken dienen schriftelijk te worden bevestigd en bij aankomst gecontroleerd te worden om onnodige misverstanden en conflicten te voorkomen. Het is niet acceptabel om zonder degelijk onderzoek de schuld volledig bij de klant neer te leggen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, ⸻
Anonym
02.06.2026
De prijs was goed, maar had ondanks dat graag vooraf gelezen dat voor de nacht extra 15 betaald moet worden. Volgende kiezen wij hier zeker weer voor
Anonym
02.06.2026
1 keer, NOOIT MEER. Locatie is NIET overdekt zoals aangegeven en moeilijk te vinden. Hefboom stond bij aankomst gewoon open, iedereen kon er binnenrijden. Zowel bij brengen als afhalen dubbel zo lang moeten wachten als beloofd was, al hadden we op voorhand gebeld. Bij terugrit voerde de chauffeur een gevaarlijke handeling uit, waardoor we staan gehouden werden door een anonieme politiewagen. Was de vierde (!) bekeuring van de chauffeur, die amper anderhalf jaar zijn rijbewijs had. Ging vervolgens argumenteren met de politie en ruzie maken met de dispatch. TEN STELLIGSTE AF TE RADEN.
Anonym
30.05.2026
Bij aankomst op Schiphol bleek mijn melding niet doorgekomen te zijn. Werd door aanwezige medewerkers direct opgepakt en opgelost. Terug van Schiphol kwam de auto aanrijden toen wij ook net aankwamen. Prima service en helemaal goed.
Hans Netz
29.05.2026
Enig zoeken maar goede en vriendelijke telefonische begeleiding. Verder oké, volgende keer weer!
Nico
28.05.2026
Planning zou wat beter moeten zijn qua tijd en vanaf Schiphol Airport zou de shuttlebus duidelijker moeten zijn
Anonym
28.05.2026
+/+ Een goede buitenlocatie. Shuttle was zowel op de heen- als terugrit stipt, dus niet lang hoeven te wachten. -/- Adres klopte niet. Moeten bellen met de klantenservice om ons naar de juiste plaats te leiden. Slagboom ging eerder dicht terwijl we nog niet buiten de parking stonden. Slagboom belandde op het dak van de auto, gelukkig geen schade.
Mieke
28.05.2026
1 uur gewacht bij t pick up point Netjes een half uur van te voren aangemeld ruim een galf uur gewacht vij de terugkomst ip de shuttlebus
Stolz
27.05.2026
Hat alles super geklappt, gerne wieder.
Jordi Van Baardewijk
27.05.2026
Helaas hebben wij een erg slechte ervaring gehad met deze parkeergarage. Wij hebben ons netjes aan de afspraak gehouden door 30 minuten voor aankomst te bellen. Bij aankomst was er echter niemand en hebben we 45 minuten moeten wachten. Ondanks dat er telefonisch meerdere malen werd toegezegd dat de chauffeur er binnen 5 tot 10 minuten zou zijn, duurde het veel langer. Het heeft er bijna toe geleid dat we onze vlucht hebben gemist. Een zeer onaangename start van de reis. Geen aanrader.