Site logo

Parkings Premiers Zaventem Bewertungen

8,6
1861 Bewertungen
Ausgezeichnet
1155
Sehr gut
440
gut
129
Durchschnittlich
80
Schlecht
57

Kategorien

Freundlichkeit
Pünktlichkeit
Standort
Auffindbarkeit des Parkplatzes

Bewertungen

Pecquery

15.06.2026

Parking sécurisé facile d’accès et ponctualité des chauffeurs !! Très bien

Benoit

14.06.2026

Transport rapide huit minutes de aéroport

Kamila

14.06.2026

Everything was perfect!

Dirk Vanderheyden

14.06.2026

Vervoer naar luchthaven was ok Ophalen aan luchthaven verliep chaotisch, slechte communictie

Anonym

14.06.2026

Er staat een foutief adres op de reservatie. Bij aankomst 45 minuten moeten wachten op een shuttlebus en dan wou hij ons nog niet meenemen omdat hij iemand anders wou meenemen. Chauffeur zeer onvriendelijk.

Mathieu

14.06.2026

Ontvangst chaotisch, vriendelijkheid zoek

Netty

14.06.2026

Prima parkeerplaats, komen hun afspraken na. Duidelijke communicatie.

Patricia Stolk

13.06.2026

Prima parkeergelegenheid. Als je voor het eerst hier gebruik van maakt is het wel even zoeken. Na een belletje is het wel opgelost. Ook het ophalen is uitzoeken waar je opgehaald wordt . Als je het eenmaal weet is dit een prima oplossing. Na de vlucht koffers gepakt gebeld en ze waren er en netjes gewacht tot wij de goede locatie hadden gevonden. Vriendelijke chauffeur

Bnito

13.06.2026

Alles liep naar wens, vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Steurbaut

13.06.2026

Minpuntje: locatie. Op de reservatie documenten staat Avenue de la communauté terwijl het Avenue Marcel Thirylaan is. Pluspunt : Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Anonym

13.06.2026

Alles verliep zoals beschreven

Josephine

11.06.2026

Ik ben heel tevreden over de service van deze parking. We werden direct naar de vluchthaven gebracht en ook de retourservice was perfect.

Marelva Lodowica

11.06.2026

Stuur mijn geld terug. Ik heb geen gebruik kunnen maken.er werd niet opgenomen voor de shuttle bus.en ik heb zeker 1000 xx gebeld word niet opgenomen .ik ben bij de airport gaan staan en daar nogmaals €97,- moeten betalen.mijn geld terug storten voor mij A.U.B.

De Weirt Franky

11.06.2026

Ik vond het maar een rare locatie waar onze auto mochten plaatsen. En wat blijkt ik had gelijk, bij terug komst van de nacht. Werden we niet aan de auto afgezet, dus moesten we nog een eindje te voet lopen. Dan kreeg ik de auto inzicht, helemaal vuil met witte stof, vermoedelijk kalk. De auto zag er niet uit. Ik heb er een foto van genomen. Maar ik kan het niet plaatsen bij jullie op deze site, spijtig

Howard Heckers

11.06.2026

snelle transport naar de luchthaven en pick up

Mertens jochen

11.06.2026

Alles verliep vlot, en zoals afgesproken.

De Kok - Konings

11.06.2026

Best OK. Een beetje zoeken om de ingang te vinden, doch dat is dus geen probleem voor een volgende keer.

Da Silva

10.06.2026

Je recommande ce parking, qui est situé pas très loin de l'aéroport, dont l'équipe qui m'a accueilli au téléphone et en physique, était très sympa et très ponctuelle. Des jeunes dynamiques. Le seul point pour moi, c'est que je n'ai pas trouvé immédiatement l'accès au parking. Je m'étais arrêté à l'étage -1 et c'était l'étage -2. Mais cela n'enlève rien à mon expérience car au téléphone on m'a bien expliqué et guidé pour trouver ma destination. Je conseille ce parking les yeux fermés, où j'ai pu garder ma clé avec moi. La voiture était dans un endroit sécurisé avec plein d'autres véhicules dans le même cas que mois.

José

09.06.2026

Alles naar wens. Tot de volgende keer

Ant

09.06.2026

Goeie service. Duur afstand naar en van vliegveld is mede afhankelijk van files.

Aj

09.06.2026

Alles is perfect verlopen. Mijn auto was veilig en wel in de parking.

Wessel

09.06.2026

Werkt perfect, nergens problemen mee gehad. Prijskwaliteit verhouding dikke 10

Judith

09.06.2026

Heel correcte en vriendelijke ontvangst.. meteen werd een filmpje van de aankomst plek doorgestuurd omdat we de ingang effe gemist hadden.. in het Engels of Frans maar erg content en herinneringswaardig

Sonja Krijnen-broers

09.06.2026

Het was moeilijk te vinden s ochtends om 6u. Verder top geregeld . werden zelfs bij de auti afgezet met de kiffers

Arthur Petitjean

09.06.2026

Goede service.

Anonym

08.06.2026

Als ik tegen een chauffeur van het busje zeg parking mundo zegt hij neen en laat ons staan , proper is dat , 1u10 minuten staan wachten

Ewout

08.06.2026

Zeer slecht, bij terugkomst van de reis meer dan 50minuten moeten wachten op ophalen! Schandalig!!!

Cees

08.06.2026

Een prima parkeerplaats met vriendelijk en meedenkend personeel. Echter de goede entree was voor ons moeilijk te vinden. Ook het terugvinden van het ophaalpunt viel niet mee, maar dat lag ook aan de bewijzering op de luchthaven. Op tijd gebracht en gehaald.

Dirk Oliestelder

07.06.2026

prijs is top. Garage is top. Chauffeur rijdt top en is behulpzaam bij het inladen hij was enkel niet vriendelijk in de sociale context. Shuttle gereserveerd om 05h00, uiteindelijk om 05h12 vertrokken terwijl de chauffeur en de rest van de gasten er allemaal waren om 05h00. Communicatie in het engels gaat niet vlot, frans uiteraard wel :)

Anonym

07.06.2026

Perfect geregeld en mooi op tijd,beste ervaring