Parkings Premiers Zaventem Bewertungen
Kategorien
* Sie können später noch Anpassungen vornehmen.

Bewertungen
Pecquery
15.06.2026
Parking sécurisé facile d’accès et ponctualité des chauffeurs !! Très bien
Benoit
14.06.2026
Transport rapide huit minutes de aéroport
Kamila
14.06.2026
Everything was perfect!
Dirk Vanderheyden
14.06.2026
Vervoer naar luchthaven was ok Ophalen aan luchthaven verliep chaotisch, slechte communictie
Anonym
14.06.2026
Er staat een foutief adres op de reservatie. Bij aankomst 45 minuten moeten wachten op een shuttlebus en dan wou hij ons nog niet meenemen omdat hij iemand anders wou meenemen. Chauffeur zeer onvriendelijk.
Mathieu
14.06.2026
Ontvangst chaotisch, vriendelijkheid zoek
Netty
14.06.2026
Prima parkeerplaats, komen hun afspraken na. Duidelijke communicatie.
Patricia Stolk
13.06.2026
Prima parkeergelegenheid. Als je voor het eerst hier gebruik van maakt is het wel even zoeken. Na een belletje is het wel opgelost. Ook het ophalen is uitzoeken waar je opgehaald wordt . Als je het eenmaal weet is dit een prima oplossing. Na de vlucht koffers gepakt gebeld en ze waren er en netjes gewacht tot wij de goede locatie hadden gevonden. Vriendelijke chauffeur
Bnito
13.06.2026
Alles liep naar wens, vriendelijke en behulpzame chauffeur.
Steurbaut
13.06.2026
Minpuntje: locatie. Op de reservatie documenten staat Avenue de la communauté terwijl het Avenue Marcel Thirylaan is. Pluspunt : Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Anonym
13.06.2026
Alles verliep zoals beschreven
Josephine
11.06.2026
Ik ben heel tevreden over de service van deze parking. We werden direct naar de vluchthaven gebracht en ook de retourservice was perfect.
Marelva Lodowica
11.06.2026
Stuur mijn geld terug. Ik heb geen gebruik kunnen maken.er werd niet opgenomen voor de shuttle bus.en ik heb zeker 1000 xx gebeld word niet opgenomen .ik ben bij de airport gaan staan en daar nogmaals €97,- moeten betalen.mijn geld terug storten voor mij A.U.B.
De Weirt Franky
11.06.2026
Ik vond het maar een rare locatie waar onze auto mochten plaatsen. En wat blijkt ik had gelijk, bij terug komst van de nacht. Werden we niet aan de auto afgezet, dus moesten we nog een eindje te voet lopen. Dan kreeg ik de auto inzicht, helemaal vuil met witte stof, vermoedelijk kalk. De auto zag er niet uit. Ik heb er een foto van genomen. Maar ik kan het niet plaatsen bij jullie op deze site, spijtig
Howard Heckers
11.06.2026
snelle transport naar de luchthaven en pick up
Mertens jochen
11.06.2026
Alles verliep vlot, en zoals afgesproken.
De Kok - Konings
11.06.2026
Best OK. Een beetje zoeken om de ingang te vinden, doch dat is dus geen probleem voor een volgende keer.
Da Silva
10.06.2026
Je recommande ce parking, qui est situé pas très loin de l'aéroport, dont l'équipe qui m'a accueilli au téléphone et en physique, était très sympa et très ponctuelle. Des jeunes dynamiques. Le seul point pour moi, c'est que je n'ai pas trouvé immédiatement l'accès au parking. Je m'étais arrêté à l'étage -1 et c'était l'étage -2. Mais cela n'enlève rien à mon expérience car au téléphone on m'a bien expliqué et guidé pour trouver ma destination. Je conseille ce parking les yeux fermés, où j'ai pu garder ma clé avec moi. La voiture était dans un endroit sécurisé avec plein d'autres véhicules dans le même cas que mois.
José
09.06.2026
Alles naar wens. Tot de volgende keer
Ant
09.06.2026
Goeie service. Duur afstand naar en van vliegveld is mede afhankelijk van files.
Aj
09.06.2026
Alles is perfect verlopen. Mijn auto was veilig en wel in de parking.
Wessel
09.06.2026
Werkt perfect, nergens problemen mee gehad. Prijskwaliteit verhouding dikke 10
Judith
09.06.2026
Heel correcte en vriendelijke ontvangst.. meteen werd een filmpje van de aankomst plek doorgestuurd omdat we de ingang effe gemist hadden.. in het Engels of Frans maar erg content en herinneringswaardig
Sonja Krijnen-broers
09.06.2026
Het was moeilijk te vinden s ochtends om 6u. Verder top geregeld . werden zelfs bij de auti afgezet met de kiffers
Arthur Petitjean
09.06.2026
Goede service.
Anonym
08.06.2026
Als ik tegen een chauffeur van het busje zeg parking mundo zegt hij neen en laat ons staan , proper is dat , 1u10 minuten staan wachten
Ewout
08.06.2026
Zeer slecht, bij terugkomst van de reis meer dan 50minuten moeten wachten op ophalen! Schandalig!!!
Cees
08.06.2026
Een prima parkeerplaats met vriendelijk en meedenkend personeel. Echter de goede entree was voor ons moeilijk te vinden. Ook het terugvinden van het ophaalpunt viel niet mee, maar dat lag ook aan de bewijzering op de luchthaven. Op tijd gebracht en gehaald.
Dirk Oliestelder
07.06.2026
prijs is top. Garage is top. Chauffeur rijdt top en is behulpzaam bij het inladen hij was enkel niet vriendelijk in de sociale context. Shuttle gereserveerd om 05h00, uiteindelijk om 05h12 vertrokken terwijl de chauffeur en de rest van de gasten er allemaal waren om 05h00. Communicatie in het engels gaat niet vlot, frans uiteraard wel :)
Anonym
07.06.2026
Perfect geregeld en mooi op tijd,beste ervaring