Airport Eindhoven Parking Bewertungen
Kategorien
* Sie können später noch Anpassungen vornehmen.

Bewertungen
Emma
25.06.2026
Alles was goed geregeld! Ik zou in de toekomst opnieuw deze service gebruiken!
Beekhuis
25.06.2026
Perfect geregeld. Top . We bespreken de volgende keer zeker weer .
C. Baetsleer
25.06.2026
Prima verzorgd
Otto Breider
24.06.2026
Prima service, vriendelijk personeel dus TOP!!
Lijnen Ivo
24.06.2026
Na vastleggen van de parking een vlotte afhandeling van de papieren. Bij aankomst correcte ontvangst, bij terugkomst eveneens een voltte afhandeling
Rozema A.E.
24.06.2026
Perfect geregeld
Edwin
24.06.2026
Op zich een prima optie voor je auto. Maar je geeft je auto af in vertrouwen. Als dan bij terugkomst je hele auto anders ingesteld is (stoel lager en naar achteren, stuur andere stand en je radio op een andere zender) krijg ik daar toch een wat merkwaardig gevoel bij.
Rob
23.06.2026
Makkelijk te vinden, je rijdt er zo doorheen en klaar. Topplek.
Peter Kleijnen
23.06.2026
Goed geregeld !
Jan
23.06.2026
Perfect.
Anonym
22.06.2026
Vanaf begin tot het einde goed geregeld.
Diana
22.06.2026
Heel makkelijk gevonden, en super handig. Wagen vlot afgeleverd en snel afgehaald. TOP !!!
Danny van de Riet
22.06.2026
Uitstekend, voor herhaling vatbaar.
Harry Huizenga
21.06.2026
Mooie oplossing voor parkeren dicht bij de luchthaven.
Koen
21.06.2026
Vriendelijke mensen, snel geholpen, maar vind het erg vreemd dat ze mijn stuur versteld hebben en niet terug hebben gezet. Dat de bestuurdersstoel en spiegels verzet zijn kan ik begrijpen, maar dat je het stuur aanpast? Heel vreemd. Tevens is er vrij lomp met de auto gereden, getuige het feit dat de schoenen en laarzen die altijd achterin staan in een bak, door de complete achterbak verspreid lagen. Zou hier dus niet gauw terugkeren.
Angélique
21.06.2026
Perfecte locatie. Heerlijk dichtbij. Alles eigenlijk perfect. Bij terugkomst was het even zoeken welke kant ik uit moest maar google maps wees me de weg.
Tjipke van der Zwaag
20.06.2026
Nog nooit eerder geweest op Eindhoven. Schoon familie wel. Dus daarom hebben we hier geparkeerd. Iedereen super tevreden.. Volgende keer weer. Met vriendelijke groeten. Familie van der Zwaag
Chantal
20.06.2026
Alles was top in orde !
Wim Ploeg
20.06.2026
Prima parkeeroplossing, op loopafstand van de terminal.
van de Wouw
20.06.2026
Ontvangst was prima werden snel geholpen. Bij terugkomst ook top geholpen. Dus gewoon tevreden
Marcel
19.06.2026
Erg plezierig ontvangen en idd op zeer korte afstand van de vertrek hal, bij terugkomst laat in de avond was de auto weer netjes volgens afspraak beschikbaar op locatie
Anonym
19.06.2026
Prima parkeren. Dicht bij terminal. Auto stond klaar bij aankomst
Peter de Koning
19.06.2026
Beetje chaos bij oprijden terrein, veel auto’s en onduidelijk waar je je auto kunt neerzetten. Na contact met de vriendelijke man achter de balie, geen probleem. Ophalen ging supersnel 😀
Chris
19.06.2026
Alles verliep zo soepel, echte aanrader
Anonym
19.06.2026
Perfect geregeld op Loopafstand van het vliegveld
Claire Poelenije
18.06.2026
Ik wil altijd zo op reis. Ideaal zo parkeren . Volgende keer laat ik mijn auto wassen buiten en binnen. Wat een service.
Peter uit Edegem
18.06.2026
Prima verlopen. 100m naar de luchthaven
Anonym
18.06.2026
Top binnen paar minuten stond auto ook klaar
Ramon Marcus
18.06.2026
Heerlijk en doe ik volgende keer zeker weer. Betaalbaar, makkelijk te vinden, dicht bij de ingang. Al met al perfect
Pieter
17.06.2026
Goed vindbaar, gaf een verzorgde en correcte overdracht bij een receptie in een keurige hal met parking. Bij terugkomst stond auto klaar 😀