ParqPoint Bewertungen
Kategorien
* Sie können später noch Anpassungen vornehmen.

Bewertungen
Anonym
09.06.2026
aanrader!
Anonym
08.06.2026
Top geregeld met aardige kers. Had wel moeite om overdracht plek te vinden. Staat op website wel een adres maar dat is niet het adres voor de overdracht
Anonym
07.06.2026
Nvt
Simone
07.06.2026
Alles prima zoals op de brief vermeld. Bellen als je in de buurt komt, parkeren bij K& R, overhandigen auto en sleutel, vooraf wordt in je bijzijn rondom een video gemaakt incl km stand en dan kan je naar de terminal. Dichtbij! Terugweg idem. Alles keurig en vriendelijk in orde.
Pelstra
07.06.2026
Prima. Alles volgens afspraak. Volgende keer weer.
Peter Holleman
06.06.2026
Super vriendelijk en alles duidelijk
Erna
04.06.2026
Top! Even een belletje van te voren en de overdracht was zo gepiept. Scheelt ontzettend veel in tijd. Terugweg net zo gemakkelijk. Aanrader!
Anonym
04.06.2026
Super goed geregeld! Vriendelijke medewerkers!
Frans Roubos
01.06.2026
bij aankomst heb ik 3 kwartier op de sleutel moeten wachten, de auto stond er wel. dit is onacceptabel , volgende keer neem ik een shuttlebus dan bepaal ik zelf wanner ik naar huis kan.
Johannes Willem Klootwijk
30.05.2026
Vindplaats was onduidelijk
Simon
26.05.2026
Ideale parkeerservice; gemakkelijk te vinden locatie stipt op tijd en vriendelijke medewerkers
Geerten
26.05.2026
Perfect! Goed op tijd, goede locatie, geparkeerd in parkeergarage; alles wat je kan verwachten. Laag drempelig en geen gedoe.
Anton Swennen
25.05.2026
Voor de 2e keer gebruik gemaakt van deze parking service op Rotterdam airport. Makkelijk, snel en allemaal goed geregeld. Je komt aanrijden bij kiss en ride (half uur voor aankomst even bellen) de medewerker staat klaar, neemt je auto mee. Bij terugkomst bel je de maatschappij als je geland bent en een half uur later staat je auto weer klaar bij kiss en ride.
Anonym
23.05.2026
Was goed
Mittendorff
19.05.2026
Het was goed geregeld
Kim Mathis
18.05.2026
Bij het afleveren was het even onduidelijk waar ik moest afleveren omdat ze eerst met een andere klant bezig waren en ik wel even moest wachten maar na een paar telefoontjes was dit helemaal opgelost en van dan ging alles super vlot ook bij het afhalen na de reis. Zeer aan te raden.
Albert van Wanrooy
18.05.2026
Alles perfect geregeld kon niet beter. Kregen nog een telefoon cadeau, maar was vergeten door de chauffeur om mee terug te nemen. Even gebeld en hij was er weer zo. Aan te raden voor deze luchthaven Rotterdam. PRIMA
Hans Biesheuvel
18.05.2026
Bij de heenreis en terugreis zijn we uitermate vriendelijk te woord gestaan. Afgeven en terugontvangen van de auto verliep heel vlot. Bij de terugreis stond de auto zelfs al gereed voordat ik gebeld had.
Anonym
17.05.2026
Gewoon weer netjes geregeld Auto stond weer klaar bij terugkomst. Niets op aan te merken
Marcel
16.05.2026
Prima service. Wellicht wat duidelijker omschrijven waar je je auto moet brengen.
Marga langeveld
16.05.2026
Heel goed gegaan en een hele leuke jongen die het regelde
Taco van Gelderen
15.05.2026
De service iis perfect. Het aanleveren en ophalen van de auto ging vlekkeloos
Marcel Lourens
14.05.2026
Echt een aanrader. Super en voor herhaling vatbaar.
Johan buitenhuis
12.05.2026
Prima stipt op tijd bij ophalen 4 mei , ook afleveren op zeer druk tijdstip 11 mei 23:30 senior medewerker prima gedaan , volgende keer weer aanbevolen bij familie .
Anonym
11.05.2026
👌🏼
F
07.05.2026
Top, gaan we volgende keer weer doen!
marco maasse
07.05.2026
Op de heenreis was de bereikbaarheid slecht, dus aanmelden bij de airport was lastig, maar werd alsnog opgelost. Terug bij aankomst prima geregeld!
Gerda Oosterdijk
07.05.2026
Prima service, zeker voor herhaling vatbaar.
Sacha Steijaert
07.05.2026
Said was mijn contactpersoon. Belde mij bij de heenreis al op. Moest op mij wachten vanwege het verkeer. Heel geduldig. Bij aankomst vriendelijk en correct. Als ook bij de teruggave van het voertuig. Goede service. Maak zo weer gebruik van jullie!!
A de jong
07.05.2026
Prima geregeld, netjes op tijd. Had alleen verwacht dat de plek voor ophalen dezelfde was als waar wij bij vertrek de auto hadden staan. Gaf even iets verwarring.