Site logo

ParqPoint Bewertungen

9,4
271 Bewertungen
Ausgezeichnet
234
Sehr gut
28
gut
3
Durchschnittlich
2
Schlecht
4

Kategorien

Freundlichkeit
Pünktlichkeit
Standort
Auffindbarkeit des Transferorts

Bewertungen

Anonym

09.06.2026

aanrader!

Anonym

08.06.2026

Top geregeld met aardige kers. Had wel moeite om overdracht plek te vinden. Staat op website wel een adres maar dat is niet het adres voor de overdracht

Anonym

07.06.2026

Nvt

Simone

07.06.2026

Alles prima zoals op de brief vermeld. Bellen als je in de buurt komt, parkeren bij K& R, overhandigen auto en sleutel, vooraf wordt in je bijzijn rondom een video gemaakt incl km stand en dan kan je naar de terminal. Dichtbij! Terugweg idem. Alles keurig en vriendelijk in orde.

Pelstra

07.06.2026

Prima. Alles volgens afspraak. Volgende keer weer.

Peter Holleman

06.06.2026

Super vriendelijk en alles duidelijk

Erna

04.06.2026

Top! Even een belletje van te voren en de overdracht was zo gepiept. Scheelt ontzettend veel in tijd. Terugweg net zo gemakkelijk. Aanrader!

Anonym

04.06.2026

Super goed geregeld! Vriendelijke medewerkers!

Frans Roubos

01.06.2026

bij aankomst heb ik 3 kwartier op de sleutel moeten wachten, de auto stond er wel. dit is onacceptabel , volgende keer neem ik een shuttlebus dan bepaal ik zelf wanner ik naar huis kan.

Johannes Willem Klootwijk

30.05.2026

Vindplaats was onduidelijk

Simon

26.05.2026

Ideale parkeerservice; gemakkelijk te vinden locatie stipt op tijd en vriendelijke medewerkers

Geerten

26.05.2026

Perfect! Goed op tijd, goede locatie, geparkeerd in parkeergarage; alles wat je kan verwachten. Laag drempelig en geen gedoe.

Anton Swennen

25.05.2026

Voor de 2e keer gebruik gemaakt van deze parking service op Rotterdam airport. Makkelijk, snel en allemaal goed geregeld. Je komt aanrijden bij kiss en ride (half uur voor aankomst even bellen) de medewerker staat klaar, neemt je auto mee. Bij terugkomst bel je de maatschappij als je geland bent en een half uur later staat je auto weer klaar bij kiss en ride.

Anonym

23.05.2026

Was goed

Mittendorff

19.05.2026

Het was goed geregeld

Kim Mathis

18.05.2026

Bij het afleveren was het even onduidelijk waar ik moest afleveren omdat ze eerst met een andere klant bezig waren en ik wel even moest wachten maar na een paar telefoontjes was dit helemaal opgelost en van dan ging alles super vlot ook bij het afhalen na de reis. Zeer aan te raden.

Albert van Wanrooy

18.05.2026

Alles perfect geregeld kon niet beter. Kregen nog een telefoon cadeau, maar was vergeten door de chauffeur om mee terug te nemen. Even gebeld en hij was er weer zo. Aan te raden voor deze luchthaven Rotterdam. PRIMA

Hans Biesheuvel

18.05.2026

Bij de heenreis en terugreis zijn we uitermate vriendelijk te woord gestaan. Afgeven en terugontvangen van de auto verliep heel vlot. Bij de terugreis stond de auto zelfs al gereed voordat ik gebeld had.

Anonym

17.05.2026

Gewoon weer netjes geregeld Auto stond weer klaar bij terugkomst. Niets op aan te merken

Marcel

16.05.2026

Prima service. Wellicht wat duidelijker omschrijven waar je je auto moet brengen.

Marga langeveld

16.05.2026

Heel goed gegaan en een hele leuke jongen die het regelde

Taco van Gelderen

15.05.2026

De service iis perfect. Het aanleveren en ophalen van de auto ging vlekkeloos

Marcel Lourens

14.05.2026

Echt een aanrader. Super en voor herhaling vatbaar.

Johan buitenhuis

12.05.2026

Prima stipt op tijd bij ophalen 4 mei , ook afleveren op zeer druk tijdstip 11 mei 23:30 senior medewerker prima gedaan , volgende keer weer aanbevolen bij familie .

Anonym

11.05.2026

👌🏼

F

07.05.2026

Top, gaan we volgende keer weer doen!

marco maasse

07.05.2026

Op de heenreis was de bereikbaarheid slecht, dus aanmelden bij de airport was lastig, maar werd alsnog opgelost. Terug bij aankomst prima geregeld!

Gerda Oosterdijk

07.05.2026

Prima service, zeker voor herhaling vatbaar.

Sacha Steijaert

07.05.2026

Said was mijn contactpersoon. Belde mij bij de heenreis al op. Moest op mij wachten vanwege het verkeer. Heel geduldig. Bij aankomst vriendelijk en correct. Als ook bij de teruggave van het voertuig. Goede service. Maak zo weer gebruik van jullie!!

A de jong

07.05.2026

Prima geregeld, netjes op tijd. Had alleen verwacht dat de plek voor ophalen dezelfde was als waar wij bij vertrek de auto hadden staan. Gaf even iets verwarring.